התמודדות עם מחלה



התמודדות עם מחלה

במצבים של מחלות קשות כמו סרטן למשל, אחד הדברים שעלולים לקרות הוא  הישאבות לתוך מצב של פחד קיומי, המלווה את האדם החולה לאורך תקופת ההחלמה וגם לאחריה.
 במצב זה החיים נסובים סביב המחלה, וכל החוויות, גם הטובות וגם המשמחות, נמצאות בצל שלה. חיי השגרה נפגעים מאוד, הטיפולים קשים וגוזלים המון אנרגיה, וחלק נכבד מהזמן מוקדש לעיסוק במחלה.
 הפגיעה בתפקוד היומיומי יוצרת חוויה של חוסר אונים, תלות, עד לפעמים, חרדה ודיכאון. המחשבות נוטות להיות שליליות, וקשה מאוד לשמור על אופטימיות, אמונה ותקווה.

בתהליך הטיפולי אנחנו לומדות להתבונן על נוכחות המחלה בחייך, על הסבל הגופני והנפשי שהיא מביאה, על השינויים שהיא יוצרת במערכות היחסים, על חוסר הוודאות, ועוד. אנחנו יוצרות דיאלוג מרפא עם כל אותן תחושות וחוויות קשות.
באמצעות כלים מעולם הדרמה, כמו כניסה לתפקידים של דמויות מפתח בחיינו, או כלים מעולם הפיסול, הציור והתנועה, אנו יוצרות עבורך מקום בטוח לבטא את עצמך בדיוק כמו שאת, לשחרר את הפחד והכאב, ולחוות הקלה וחיבור מחודש אל כוח החיים שבתוכך.

אם את מתמודדת עם מחלת הסרטן או מחלה קשה אחרת, ואולי כבר עברת את שלב ההחלמה, אך הפחד עדיין מלווה אותך – הטיפול יכול לעזור לך לעבד את הרגשות שעולים, ולהחזיר לך את היכולת לנהל את חייך, במקום שהמחלה והפחד ממנה, ינהלו אותם.

הטיפול יאפשר לך:
*
להחזיר לעצמך את הכוח והחשק לעשות את הדברים שאת אוהבת כמו לצאת לבלות, ללמוד, ליצור, להיות בקשר עם חברים ועוד.
* להשתחרר מהתחושה המתמדת של מתח, חרדה ומחשבות טורדניות על המחלה.
* ללמוד להתמודד עם ההתרחקות, המבוכה והפחד של האנשים בסביבת,ך אל מול המחלה שלך.
* להצליח לראות את המחלה כמנוף להתפתחות אישית, והזדמנות לשינוי וצמיחה.

התהליך מתקיים כסדרת מפגשים שבועיים, בני כשעה כל אחד, בקליניקה בתימורים, או בשריגים. פגישת היכרות ראשונה הינה ללא תשלום וללא התחייבות.

לפרטים נוספים, בירורים וקביעת פגישה התקשרי אלי לטלפון: 052-2760133 

או כתבי לי למייל: osnath20@gmail.com