התמודדות באכילה רגשית

 התמודדות עם אכילה רגשית

אכילה הרבה פעמים איננה עניין של רעב בלבד, אלא איזושהי דרך לעקוף חוויות רגשיות, שקשה לנו להיפגש ולהתמודד איתן. למשל כשאני עייפה - אני בוחרת לאכול במקום ללכת לישון, כשאני כועסת - אני אוכלת במקום לבטא את הכעס או לשים לב אליו, כשאני משועממת, נבוכה, עצובה או בודדה - האוכל הוא החבר הכי טוב שלי.

בתהליך הפסיכודרמטי אנחנו מתבוננות על המקומות בהם האוכל מנהל אותנו בחיים, מאפשרות לרגשות שאיתם קשה לנו להתמודד לעלות ולצוף, ויוצרות דיאלוג מרפא עם אותם רגשות – באמצעות כלים מעולם הדרמה, כמו כניסה לתפקידים של דמויות מפתח בחיינו, או כלים מעולם הפיסול, הציור והתנועה, המאפשרים לנו להביא לידי ביטוי והמחשה את הרגשות ,הזורקים אותנו לאוכל.
התהליך מאפשר לנו לפתח מודעות ותשומת לב לאותם מצבים יומיומיים בהם צפים הרגשות אותם פגשנו בטיפול, ולזהות אותם בזמן אמת. כשזה קורה יש לנו את הבחירה שלא לפעול מתוכם בצורה אוטומטית, אלא לעשות דיאלוג פנימי עם עצמנו, להבין למה אנחנו באמת זקוקות, ולספק לעצמנו את הצורך האמיתי שלנו, בדרכים אחרות מלבד האוכל.

אם גם את מכירה את אותה הרגשה, ורוצה ליצור מערכת יחסים חדשה עם האוכל - אני מזמינה אותך לתהליך חוויתי, שיאפשר לך לעשות שינוי משמעותי בחייך:
  • לאכול את האוכל המתאים לך ביותר, בכמויות המתאימות לך באמת.
  • לאפשר לעצמך לרדת במשקל באופן טבעי וללא מאבק.
  • להתמודד באופן מודע וישיר עם מצבים רגשיים שונים בחייך.
  • להשתחרר מהתחושה המתמדת של המתח וחוסר השקט הפנימי,המלווים את האכילה הרגשית.
התהליך מתקיים כסדרת מפגשים שבועיים, בני כשעה כל אחד, בקליניקה בשריגים, או בתימורים.
 פגישת היכרות ראשונה הינה ללא תשלום וללא התחייבות.

לפרטים נוספים, בירורים וקביעת פגישה התקשרי אלי לטלפון: 052-2760133

או כתבי לי למייל: osnath20@gmail.com